HTML

Napi Švejk

Švejk mesél, minden nap, szövegkörnyezet nélkül, és meglehetősen random.

Friss topikok

  • Inspector Javert: Jó kis blog, kell az embernek az a napi röhögnivaló... Svejk for president. (2009.12.03. 22:19) Gyermekágy

Linkblog

Archívum

Érzékenység

2009.12.03. 06:00 The_Evil

- Vannak, akik olyan érzékenyek, hogy az borzasztó - folytatta Švejk, ismét elmerülve emlékeiben. - Egyszer Vysočanyból villamoson mentem Prágába és Libeňben felszállt hozzánk egy Novotný nevű úr. Mihelyst ráismertem, mindjárt odamentem hozzá a peronon és beszélgetni kezdtem vele, hogy mi mind a ketten dražoviak vagyunk. De ő rám ordított, hogy ne molesztáljam, mert ő nem ismer engem. Én elkezdtem magyarázni neki, hogy emlékezzen csak vissza, én sokat jártam hozzá kisfiú korában a mamával, akit Antoniának hívtak, a papát Prokopnak hívták és kasznár volt. De még akkor sem akart tudni arról, hogy ismerjük egymást. Aztán elmondtam neki még apróbb részleteket is, hogy Dražovban két Novotný volt, a Tonda meg a Josef. Hogy ő ez a Josef, és nekem megírták róla Dražovból, hogy agyonlőtte a feleségét, mert az asszony murizott vele, amikor ivott. Erre ő felemelte a kezét, én elugrottam, és ő betörte az ablakot az elülső peronon, azt a nagyot a vezető előtt. Így aztán leszállítottak és bekísértek bennünket, és a rendőrségen kiderült, hogy azért volt olyan érzékeny, mert nem Josef Novotnýnak hívták, hanem Eduard Doubravának, és az amerikai Montgomeryből való volt, és ide látogatóba jött a rokonaihoz, akiktől családja származott.

A telefon félbeszakította Švejk elbeszélését, és a géppuskás osztagtól egy rekedt hang ismét megkérdezte, hogy indulnak-e már.

 

Szólj hozzá!

Címkék: prága villamos svejk vanek drazov

A bejegyzés trackback címe:

https://napisvejk.blog.hu/api/trackback/id/tr51570016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása